What's the plan?

20. ledna 2012 v 23:18
S každou dietou mě děsí jediné- Jo-Jo! A proto jsem vymýšlela jak tomu zamezit a myslím, že nejlepší je si dietu naplánovat tak, aby pak následovalo něco, kde nepřiberete. Což mě se zrovna hodí, že mám v únoru soustředění :) Tak jsem si vytvořila takový harmonogram- je možné že se tam něco pozmění, že někam pojedu apod. ale tak přiblížně :)
A děsí mě, že si na soustředění máme brát plavky, tak proto je to trochu šílené na začátku :D
  • 21.-23.1 - malé porce, zvykání si na dietu
  • 24.-5.2.- Mléčná dieta
  • 6.2. - 8.2.- když se na to budu cítit tak hladovka, jinak něco hodně zeleninového
  • 9.2.-14.2. - soustředění (bude to i pauza, tam se bez čokoládových tyčinek nepřežije, ale bude jistota, že je hned spálim :)
  • 15.2.- 17.2.- vlastní jídelníčky, zdravá výživa (bude to trochu přeučování ze soustředění, kde se budem trochu cpát :))
  • 18.- 24.2.- hory (tam si svůj jídelníček nesestavím, ale budu dodržovat menší porce)
Pak se rozhodnu podle toho, jak mi to půjde a kolik zhubnu. Spíš bych pak chtěla jíst malé porce a více cvičit. Ale závisí to hodně na počasí, jelikož já se nedonutim jít běhat, když je venku tak jako teď :D
Budu ráda za každou připomínku :) Myslím, že bych tak těch 6-8 kg mohla dát s klidem dolů :)
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Debí Debí | Web | 21. ledna 2012 v 9:45 | Reagovat

Ja idem na Mliečnu už od dnes len ju mám troška upravenú bez masa :-) držím ti prsty , nech ti to takto krásne vyjde :) a idem si ťa pridať :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama