Plán

4. června 2011 v 10:19 | Merveilles
Tak jestli to teď nedoržim všechno na 100% tak už na sebe budu jo naštvaná :D Dneska to bude sice asi pizza apod. jelikož jedu za tim mým, ale od neděle budu jíst jen banány a asi do čtvrtka, jelikož juedu v pátek pryč tak yb to asi nešlo... Další týden sem se školou na kurzu takže asi nebudu mít šanci nic držet, ale od pátku 17. začnu zase jídelňáčkovat :) Ale žádné hladovení, neskutečně mi klesla vůle psolední dobou takže na to budu muset zase jinak :D Achjooo proč je to tak těžké? :) No příští týden je psolední, který bude ve škole hodně špatnej takže pak to hubnutí snad půjde líp :) Ale nechci tolik hroti váhu, chci začít spíš víc cvičit takže budu spíš koukat na centimetry
A tohle všechno sem si promyslela a ujasnila, když sem včera spadla na prdel a to doslova (brusle) ... takže je čas se zvednout :)

Plán:
  • 4.6. Cokoliv
  • 5.-9.6. Banány
  • 10.-16.6. Cokoliv
  • 17.-28.6. Klasika jídeláky
  • 29.6-10.7. Makrobiotická strava (Jeud jako praktikantka na tábor s tímhle zaměřením

Rules:
  • Když budu mít hlad, tak se najím
  • Když budu mít chutě, tak půjdu cvičit
  • Když budu mít joo chuť na sladké tak si dám, ale max. jedno denně a před 16:00
  • Každý den nekompromisně pohyb
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Angie Angie | Web | 4. června 2011 v 12:33 | Reagovat

jednou to jde, a jindy to je hrozný to znáám :D...ale dobrý pravidla :-) tak držím palce :)

2 sajuri sajuri | Web | 4. června 2011 v 18:02 | Reagovat

noo, to poznám. stres a diéta nejdú ruka v ruke, ale to bude zas dobré, veď ide leto :) pekný plán

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama